۱۳۸۹ شهریور ۱۸, پنجشنبه

از لحظات دل بریدن استفاده کن



لحظه ها رحم ندارند.


تیر هر لحظه که می گذرد، لطمه ایست بر بدنم.


بار خدایا دل کندن سخت است.


روزی از پدربزرگم پرسیدم باید بروی؟


گفت باید بروم.


گفتم با تو انس گرفته ام


گفت باید دل ببُرّی


سرم را پایین انداختم تا اشکم را نبیند


سرم را بالا آورد، گفت از همین دقایق استفاده کن، فعلا که هستم


دقیقه ها به سرعت می گذشتند. با شتاب می رفتند.


نگاهم به او بود ولی فقط در این فکر که بعد از او چه کنم.


لعنت بر این شتابشان


حس غریبش امروز تکرار می شود


داستانش را از سر گرفته ام.


نمی دانم چرا از بر نمی شوم.


هنوز پای در گِلم.


گون از نسیم پرسید: به کجا چنین شتابان


یک ماه گذشت.


انگار همین دیروز بود.


"سلام رمضان.


سلام ای ماه خوبی ها.


اللّهم انّی اسئلک ...


شب های پر از نور


یا من فی علوه دنو یا من فی دنوه علو"


چه داستان غریبی


تمام شد

۸ نظر:

  1. تو یک چشم به ه زدن مرگ میاد این که رمضان

    پاسخحذف
  2. هیچ چیز تمام نمی شود

    همه چیز شروعی دیگر دارد

    و چرا انقدر سخن از رفتن؟؟

    بگو ...بگو ...از ماندن از باهم بودن

    نه خیال است نه آرزو حقیقتیست نزدیک

    ان شا الله

    دستهامان رو به آسمان است و دلهامان روشن

    در انتظار دو عید
    در پناه حق

    پاسخحذف
  3. وخدایی که در این نزدیکی است

    پاسخحذف
  4. سلام

    عیدتون مبارک

    لحظاتی سرشار از سرور داشته باشید

    ان شا الله
    در پناه حق

    پاسخحذف
  5. هوالخلاق البصير

    وقتي كه از بالا به پايين نگاه كنيم:
    يه حلقه ي مارپيچ ( مثل فنر ) كه گراديان اون رو به بالاست
    از همونجايي آغاز ميشه
    كه تموم شده... .
    ما هميشه در آغازيم... .

    التماس دعا... .

    خلاق بين ... .

    ارادتمند : ...::: a creative mind a min :::...

    پاسخحذف
  6. دلم گرفت یه جورایی!

    ولی به قول هزار انتظار عزیزم:

    بگو ...بگو ...از ماندن از باهم بودن

    نه خیال است نه آرزو حقیقتیست نزدیک


    عیدتونم باز مبارک! کلی هوارتا!

    اول ماه رمضونی برای هممون دعاکردم ماه رمضون عالی داشته باشیم. حالا هم برای هممون ارزو میکنم ایشالا روزهایی که از این به بعد در پیش داریم به خوبی و زیبایی لحظه های ناب همین ماه مبارکی که گذشت باشه....ان شاالله.

    پاسخحذف
  7. سلام
    وقتی وداع رو میذارم کنار از جوون افتادن در اواخر تابستون دیگه... :)
    اما
    گذشت و می گذرد روزگار ما هم باید برویم، انس گرفتن هایمان را باید ...

    پاسخحذف